logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

«پاییز‌ آمد» یادآور رشادت‌های شهداست

«پاییز‌-آمد»-یادآور-رشادت‌های-شهداست
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کتاب «پاییز آمد» رشادت‌های شهید یوسفی را به تصویر کشیده و این فرصت را برای نسل جوان فراهم می‌کند تا با ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند.

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین آقاجانپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه کتاب «پاییز آمد» روایتی از رشادت‌های شهید یوسفی است، اظهار داشت: این کتاب رشادت‌های شهدا را به جوانان امروز نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه برای نسل جوان، گفت: کتاب «پاییز آمد»، با زبانی ساده و شیوا، رشادت‌های شهید یوسفی را به تصویر کشیده و این فرصت را برای نسل جوان فراهم می‌کند تا با ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اگر می‌خواهیم عزت، اقتدار و شرفمان را حفظ کنیم و از ناموسمان دفاع کنیم، باید راه شهدا را ادامه دهیم و مقاومت و ایستادگی کنیم. جوانان امروز که لحظات دفاع مقدس را به چشم ندیده‌اند، با مطالعه چنین کتاب‌هایی می‌توانند عظمت و شکوه آن دوران را درک کنند و قدردان ایثارگری‌های شهدا باشند.

آقاجانپور زنجان را مهد دلیران و شیرمردانی دانست که به اهل بیت عشق می‌ورزند و به جوان‌مردی شهره هستند.

وی اظهار کرد: مردم زنجان در دفاع از انقلاب و اسلام همیشه در صحنه حضور دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار و 500 شهید، هزاران جانباز و آزاده از استان زنجان تقدیم سرافرازی وطن شده است، گفت: این آمار گواه این است که مردم زنجان در هر زمان که اسلام و قرآن و نظام اسلامی به آن‌ها نیاز داشته، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان سخنان خود، به مقابله مردم زنجان با توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: مردم این استان در برابر فتنه‌ها ایستادگی کرده و با حضور در صحنه، بساط دشمنان را برچیده‌اند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر